PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

1. Klient wypełnia i wysyła „Zapytanie ofertowe” drogą elektroniczną (patrz : Zapytanie ofertowe – powyżej).

2. Najpóźniej w ciągu 48h (licząc od poniedziałku do piątku) nasz Pracownik skontaktuje się z Państwem na podany w „Zapytaniu ofertowym” numer telefonu w celu ustalenia szczegółów, uzgodnienia dogodnego terminu oraz potwierdzenia ceny za wykonaną usługę.

3. Potwierdzeniem ustaleń jest mail wysłany przez ZdjeciaMieszkan.pl na podany przez Klienta w „Zapytaniu ofertowym” adres mailowy w którym potwierdzamy :
– uzgodniony termin i godzinę wykonania zlecenia
– adres wykonania usługi
– cenę za wykonanie sesji zdjęciowej oraz liczbę zdjęć

W mailu podajemy także szczegółowe dane do wykonania przelewu  oraz  załączamy „Porady dla Zamawiających”  jak najlepiej przygotować nieruchomość do wykonania sesji zdjęciowej.

4. Realizacja usługi.

5. Wysyłka zdjęć i faktury za wykonaną usługę  (do max 5 dni roboczych od wykonania usługi) .

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!